آخرین مطالب

امام جمعه کرمان: هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیات ویران کننده روبرو خواهد شد سیاسی

امام جمعه کرمان: هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیات ویران کننده روبرو خواهد شد

  بزرگنمایی:
- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده در حجمی وسیع روبرو خواهد شد، آنچنان عملیات قوی که مراکز مختلف دشمن را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان افزود: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

وی اظهار داشت: اگر تجاوز احمقانه اتفاق افتد، مشروعیت حمله به حیفا و تل آویو را برای جمهوری اسلامی، مدافعان کشور و نیروهای مسلح ما به صورت رسمی و قانونی مباح خواهد کرد تا هر مرکزی را مورد هجمه قرار دهند.

عملیات وعده صادق تابلوی تمام نمای جمهوری اسلامی را به رخ کشید

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: بیش از 40 سال از انقلاب گذشت اما نیروهای مسلح و شجاع ما، سپاه قهرمان و تکلیف محور ما با همکاری ارتش عملیاتی را طراحی کرد که تابلوی تمام نمای اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با عملیات وعده صادق تحلیل های فراوانی وجود دارد و کتاب ها برای این عملیات نوشته خواهد شد، گفت: این عملیات از زوایای مختلف، ارزش بالایی دارد که بررسی خواهد شد و این عملیات مهم سرنوشت ساز و افتخار آفرین را به ملت فهیم ایران و مسلمانان جهان و فرمانده لایق و شجاع و شایسته نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب تبریک می گوییم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در شرایطی این عملیات شکل گرفت که بیش از 40 سال تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفتیم اما همه پیشرفت‌ها با اتکا به داخل کشور اتفاق افتاده و ما در این عملیات فقط بخش کوچکی از توانمندی نظامی و دفاعی کشور را به رخ کشیدیم.

وی اضافه کرد: نخستین مسأله ایمان است زمانی که خرمشهر آزاد شد و امام(ره) فرمود که این شهر را خدا آزاد کرد، یعنی نگاه شما به امدادهای غیبی باشد و ایمان نخستین محوری است که در این عملیات خود را نشان داد.

امام جمعه کرمان با اشاره به زعامت و فرماندهی ولایت فقیه عنوان کرد: این مرد الهی و جانشین حضرت ولیعصر بدون هراس و ترس از قدرت های مادی، مهمترین تصمیم را در عملیات وعده صادق امضا کرد.

وی افزود: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: در مقابل صف آرایی قدرت های اهریمنی، دنیای متجاورگز با 10 کشور برای خنثی کردن عملیات وعده صادق به دشمن کمک کردند که در راس آنها آمریکا و غرب بود اما فناوری و قدرت نظامی ایران اسلامی دست برتر را داشت و ماموریت ها را به بهترین وجه ممکن انجام داد.

وی گفت: جرات و شجاعت عملیات و تبدیل صحنه رجز به عملیات واقعی بخش دیگری از عملیات وعده صادق است و این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند، این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات زمانی انجام می شود که دشمن نداند اما مانور اقتدار جمهوری در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن آماده باش 100 درصد و انتظار عملیات را می کشید و در نهایت دشمن ناموفق بود.

وی افزود: بعد دیگر این عملیات منطق قوی جمهوری اسلامی و توجه به نکات مهمی بود که در جنگ ها کمتر به آنها توجه می شود اما همه این موارد در عملیات وعده صادق رعایت شد و مراکزی هدف قرار گرفتند که نظامی بودند و عملیات تروریستی علیه کنسولگری ایران، از آنجا انجام شده بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: عملیات وعده صادق آنطور با قاطعیت انجام شد که خودشان نوشتند چشم رژیم صهیونیستی کور و مرکز جاسوسی و عملیات دشمن منهدم شد و این بخشی از توانمندی جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه و عملیات قرار گیرند عملیاتی قوی تر و سیلی محکم تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

قدرت نرم جمهوری اسلامی

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی را نشان دادیم، عنوان کرد: همانگونه که در این عملیات نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: آزادیخواهان و مسلمانان جهان جشن گرفتند و خوشحال هستند، مردم ما در داخل کشور و هر ایران دوستی جشن و خوشحالی خود را نشان داد و این قدرت نرم جمهوری اسلامی است و ما از جریان عدالت خواه دفاع خواهیم کرد.

طوفان صحرای طبس طومار آمریکا را در هم پیچید

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روزهای اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه شکست حمله نظامی آمریکا در طبس با اراده خداوند اتفاق افتاد تصریح کرد: روزی بر این کشور گذشت که ما از نظر دفاعی آنقدر ضعیف بودیم که آمریکایی ها به راحتی در داخل کشور اردوگاه می زدند و حمله به پایتخت تهران را طراحی می کردند.

امام جمعه کرمان گفت: خدا از ما در آنجا دفاع کرد که چشم ها بسته و رادارها دشمن را ندیده بودند و ما در کمال آرامش و بی خبر از حمله نظامی، زندگی می کردیم؛ طوفان صحرای طبس طومار آمریکا را در هم پیچید.

مناسبت ها

وی همچنین با گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و شهادت سپهبد قرنی ارتشی فداکار و مخلص و روز ارتش گفت: ارتش با تمام وجود در کنار نیروهای مسلاح از امنیت کشور دفاع می کند و با آمادگی و اراده کامل برای انجام هر ماموریتی در امنیت کشور مهیا است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به موفقیت و دستاوردهای جمهوری اسلامی در بخش سازمان ملی استاندارد گفت: کشور در این حوزه ارتقاهایی پیدا کرد که در حوزه تجارت و اقتصاد بسیار موثر است‌.

وی با اشاره به روز زمین پاک و توجه به محیط زیست عنوان کرد: محیط زیست حق فرد فرد انسان ها و حقی برای نسل های آینده است و توجه به این حقوق در عرصه های مختلف وظیفه هرکدام از ما است.

همچنین راهپیمایی خودجوش مردم و نمازگزاران کرمان در حمایت از مردم غزه و اقدام اخیر نظامی جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

فرمانده انتظامی کرمان: شوراهای استان در تامین دوربین های نظارتی همکاری کنند

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

فعالیت سامانه بارشی جدید تا هفته آینده ادامه دارد

آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت

قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم دستگیر شد

جزییات بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند اعلام شد

جمعی از معلمان سراسر کشور 12 اردیبهشت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

چاقی احتمال افسردگی را افزایش می‌دهد

قبض برق ٢ میلیون تومانی در انتظار استفاده کنندگان از کولر گازی

آذرخش موجب مرگ یک نفر در عنبرآباد کرمان شد

استاندار کرمان: معادن را به شرط اشتغالزایی واگذار می‌کنیم

تیراندازی در عروسی 2 قربانی جدید در جنوب کرمان گرفت

فیلم| بارش شدید باران و آبگرفتگی در سطح شهر و گلزار شهدای کرمان

راه ارتباطی 50 روستا در گنبکی کرمان تخریب و بسته شد

جراحی‌های چاقی و مزایا و معایب آن

بالاخره با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟

سواحل دیدنی جنوب ایران را بشناسید+آدرس

وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟

آمریکایی‌ها فراموش نکنند؛ صدای خُرد شدن پنجه عقاب در سکوت صحرا

بررسی مخفیانه قرار بازداشت نتانیاهو توسط دادگاه لاهه

مرکز سراج در بم افتتاح شد

ضوابط تشویقی نوسازی در بافت‌های فرسوده جیرفت تصویب شد

امام جمعه کرمان: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت فرهنگی و تاریخی مهمی برای استان است

تاکید استاندار کرمان بر آمادگی دستگاه‌ها برای مخاطرات بارندگی

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

مصدومیت یک آتش‌نشان در آتش‌سوزی سردخانه بم

امام جمعه کرمان: عملیات تنبیهی سپاه درس عبرتی برای دنیای استکبار است

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

فیلم / اصفهان، امروز چه گذشت؟

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود

سانحه رانندگی در جیرفت یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت

امام جمعه کرمان: هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیات ویران کننده روبرو خواهد شد

مسیر دارزین به سمت دهبکری بم بازگشایی شد

پدر موشکی ایران در قاب سینما

تحویل کارت سوخت 10 روزه می‌شود/ افزایش 4 برابری ظرفیت تولید کارت سوخت

فعالیت مدارس و دانشگاه های جنوب استان بوشهر سه شنبه غیرحضوری است

شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است

تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات وقوع سیل احتمالی در جنوب کرمان

عاملان نزاع منجر به قتل در کرمان و بم دستگیر شدند؛ باز جای پارک کشته داد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

تصادف در کهنوج 13مصدوم برجای گذاشت

اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود

دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید

مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند

فوت 18 هزار و 500 نفر در تصادفات رانندگی تا پایان بهمن/جرایم رانندگی بازدارنده نیستند

قاچاق سوخت سه نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد